Okej nu dundrar jag julkalender inlägg här! Here it goes!
 
Lucka 5: Ett av de tuffare ögonblicken i år.
 
Helt klart förlossningen, eller hmm eftersom jag inte minns något såär det ändå svårt att säga hur tufft det var. En pers var det absolut. Eventuellt var det dagen vi kom hem från BB och allting liksom kom ikapp, shit vi har en bebis! Det är meningen att vi ska få denna bebis att överleva och växa sig stor och stark. Sen att jag var väldigt bestämd på att lyckas med amningen gjorde mig lite spänd där första dagen hemma, men det gick ju bra!! :)
 
Lucka 6: Djupdyk i albumarkivet! Ta fram ditt mobilalbum och plocka ur bild nummer 8, 32, 48 och 80 räknat från första bilden i albumet och blogga om dem.
 
Nu har ju inte jag något mobilalbum, inte för att jag inte har en kamera på min 7 år gamla mobil utan för att jag inte har någon sladd att föra över bilderna till datorn med.
 
Med andra ord så kör jag på ett random (blunda och peka) album jag har i datorn istället.
 
Charmerande.... Detta är då sommaren 2009, jag befinner mig på en liten strand i Håla med Carro. Samma mobil än idag ;)
 
Mooving on
Sommaren 2012! Kapten Blå och Rödluvan befinner sig i Tara på uppdrag att rädda kommande tillställning från complete disaster (jag kommer inte på vad det heter på svenska, finns det en rak svensk översättning?).
 
Hej blekfis! Här är vi på "smekmånad" i östersund på Jamtli of course ;)
 

Marie, Gerda och jag fick feeling efter pjäsen Bitterfitta Airlines i Umeå 2009. Musiken skrålade och där fanns ett stort tomt golv som bara skrek efter våra dansanta fötter ;) David däremot var lite svår taggad. Kul var det!
 
Lucka 7: Ett inlägg om något du är helt och håller beroende av i vardagen.
 
Kaffe. Need I say more?
 
Lucka 8: Ett inlägg om personen du senast pratade i telefon med.
 
Min mamma, hon ringde för att fråga om jag ringde henne nyss. Hade jag inte gjort men trevligt ändå :) Mamma är den man ringer till om allt mellan himmel och jord. Jag ringer henne i alla fall två gånger i veckan, oftast utan något direkt viktigt att säga, hon lyssnar alltid <3
 
Det får räcka för nu. Blir lite fler luckorn senare.
 
//Frun
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej