Jaa det här gick ju bra, det föll på fjärde luckan. Jag skriver ifatt så får vi låtsas att jag skrivit varje dag ;)
 
Lucka 4: En av dina starka sidor som förälder.
 
Nu har jag bara varit förälder i knappt 6 månader, mina starka sidor är ganska svåra att sätta fingret på, har inte hunnit ta ställning till nånting ännu. Eftersom Sam är så liten kan jag inte direkt markera om han gör något fel eller liknande. Än så länge tycker jag dock att en av mina starka sidor är att jag är lugn när jag är med Sam. I allmänhet är jag en stressad lite virrig person men när jag är med Sam så lyckas jag behålla lugnet och fokuserar bättre. Mycket för hans skull, så alltså låter jag inte min stress eller mitt urusla tålamod gå ut över Sam :) Tycker jag är en stark sida ;)
 
//Frun

Kommentera

Publiceras ej