Amma, amma, amma, amma, amma lite till, lite mer, inte riktigt mätt, en omgång till sen ska jag sova. En slurk till!
 
Ungefär så tror jag Sam tänker just nu. De senaste dagarna har jag nog inte gjort så mycket mer än att amma känns det som. Sam är nog i en växtperiod, det går med lite tur 2 timmar mellan varje gång. Häromkvällen ville han ha mat 5 gånger på 7 timmar! Med andra ord blir man rätt boostad under natten, vilket gör det ganska tungt och otympligt att försöka hitta en bekväm sovställning. känner mig som en mjölkkossa....Det tar i alla fall ut sin rätt, idag är jag super hungrig! Nyss ätit middag (med x-antal avbrott), likväl känns det som om jag skulle kunna äta en hel middag till som efterrätt ;)
 
Som det ser ut nu verkar vi bli kvar i Brån ett tag framöver, kanske 3-4 år. Därmed har vi bestämt oss för att fixa små saker som behöver göras i huset, sånt som att måla fönstret i badrummet och måla om i köket. Först av allt ska vi fixa golvet i vardagsrummet dock! Golvet är slitet och träflisor sticker upp lite här och var. Inga större problem för oss men känns dumt om lilleman skulle börja åla sig fram över golvet och få massa stickor i magen, händer och ben. Det gör ju ont! Vi får se om vi hinner få det gjort innan de nya möblerna anländer, vore skönt om man slapp ha de stående i köket i väntan på att golvet ska bli klart!
 
Nu bar nån visst ner Sams matstol! Här ska sys sittdyna :) Räknar med att om jag börjar nu kanske jag hinner klart till han börjar på att kunna sitta där ;)
 
Vi har läst/ätit senaste numret av Mama. Banala saker kan bli ganska mycket mer komplicerade när man har bebis.
 
//Frun

Kommentera

Publiceras ej