Helgen spenderades i Röån med ett första stopp i Aspeå hos min mormor och morfar. Med andra ord en trevlig helg. Jag tog tillfälle i akt att även ta siesta från datorn. Skönt är bara förnamnet! Fick istället ett tokrygg och satte igång att putsa och feja i mitt tonårsrum, tänker mig att jag senare ska göra om det till ett barnbarnsrum ;) Det bjöds även på sällskapsspelande och en sväng upp till Röånsmöbler för mamma och mig. Vi kom fram till att våra karlar behövde dra hem ca: 50-70 000 på V75 senare samma dag då vi hittade en hel radda med möbler vi absolut behöver! jag har ju fraktiskt ännu inte fått min amningsfåtölj exempelvis, trots att jag redan avverkat 4 månader av helammande! (Blev kanske 60kr på V75 ska jag tillägga) ingen fåtölj till Livan!
 
Då två karlar i huset fyllt år för 1 månad sedan och min kära make fått nytt jobb passade jag på att slänga ihop en tårta! Tror den fick bra betyg med sin fyllning bestående av Aftereight kräm och jordgubbsmousse :)
 
Lite bilder från helgen! Klicka för att göra dem större.
 
                        
 
//Frun

Kommentera

Publiceras ej