Ett av dina lyckligaste ögonblick i år.
 
Jaa alltså det lär ju bli exakt samma ögonblick om jag skrev om igår. Det har funnits många lyckliga ögonblick iår, men just dagen då Sam kom till måste väl ändå toppa allt vill jag påstå.
 
För att vara mer specifik så vill jag nog säga att Sams första skrik var det absolut lyckligaste ögonblicket iår, mitt i dimman av lugnande, smärtstillande, bedövningar och gröna figurer hör jag det mest fantastiska man någonsin kan höra. Skriket som vi väntat så länge på, jag måsta fråga om och om igen om det där är min bebis?! Är det verkligen min bebis?!
 
Som om det skulle legat någon annan där inne i salen och få sin bebis exakt samtidigt, eller att nån av de gröna figurerna skulle stå med en bandspelare och spela upp ljudet av en skrikande bebis. ;)
 
Det är mitt absolut lyckligaste ögonblick, jag är beredd att säga genom tiderna.
 
//Frun
 
 
 

1 kommentarer

Nina

03 Dec 2014 19:40

Ja det är då sannerligen det mest magiska man är med om nånsin skulle jag påstå! :)

Svar: Absolut! :)
Liv & Ola

Kommentera

Publiceras ej